Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 12 mai 2010

Tunsul cainilor acasa!


Cum sezonul caldbate tot mai insistent la usa, cu totii ne pregatim sa-l intampinam facand rocada in sifonier dintre hainele de iarna si cele subtiri de vara. Si cainii fac acest lucru prin naparlire. Insa trebuie sa ii ajutam si noi sa scape de aceasta povara, mai ales indivizii din rasele cu par semi-lung si lung. Daca vizitele la salonul de cosmetica vi se par scumpe sau poate timpul nu va permite, puteti incerca sa va tundeti singuri cainele la domiciliu. Mai departe vom vorbi si cum puteti realiza aceasta.
(citeste mai multe despre tunsul cainilor pe zooland.ro.

2 comentarii:

  1. Eu tocmai i-am tuns pe ai mei, sambata trecuta, dar fara o masina speciala, doar din foarfece. Mi-a luat 2 ore pt unul. Pt ca nu am cum sa-l aduc la acelasi nivel, arata ca un sharpei, cu dungi. Am o intrebare, nu dupa tuns trebuie imbaiati???

    RăspundețiȘtergere
  2. in cazul cainilor cu blana imbacsita si incalcita este recomandata baia inainte deoarece va usura tunsul mai tarziu. Dupa tuns e obligatorie baia

    RăspundețiȘtergere